close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Tainan 板
[情報] 汽車失竊找回來了
Jun 28th 2013, 21:43, by feeling09

作者feeling09 (jerry)

看板Tainan

標題[情報] 汽車失竊找回來了

時間Fri Jun 28 21:43:33 2013

我在四月分時汽車在永康鹽行遭竊, 當時我第一時間就是去台南武廟旁邊的馬使爺廟拜拜, 聽說那邊很靈驗, 我就報完案之後就馬上趕過去拜拜了, 說也奇怪, 在一個禮拜前, 天天夢到說我的車子找回來了, 是在高雄找到的, 果真幾天前就接到高雄刑事組打給我, 叫我過去認車, 果真確實是我的車子, 只是引擎跟車牌的被換過了, 但是我覺得真的很神, 也很靈驗, 如果有失竊的朋友不仿可以去馬使爺廟拜拜看, 說不定真的能找回來喔。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.242.174.68

d2241400:我機車在火車站前遺失,3天就找回來了,鎖被撬壞,東西 06/28 21:47

d2241400:被拿走(雨衣等),算是不幸中大幸,不過沒去拜拜 06/28 21:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()