close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaichungBun 板
 
Become a UX Designer

Check out our immersive UX Design program in London and change your career in just 8 weeks.
From our sponsors
[閒聊] 鬼門關前走一遭
Dec 2nd 2013, 23:47, by bantime

作者bantime (景)

看板TaichungBun

標題[閒聊] 鬼門關前走一遭

時間Mon Dec 2 23:47:45 2013

剛剛差不多在10:30左右,美村路中港路交叉路口金典酒店前 統X客運車牌號碼475-XX的司機,前面明明已經轉紅燈了 我不懂你車速為什麼還是這麼快!我也不是急煞嚇到你!我是看到黃燈才煞車停下。 要不是這次我命大,不然我就被你從後面撞上來 當我回頭看的時候,你的車體整個是斜的 你急打方向盤往中央轉過去,是閃開我了 但是後面的車,也會有極大可能被你掃到 我姑且認為你是想搶黃燈衝過去,就因為你這種搶快心態,差點造成事故 雖然當下你是跟我說因為在施工擋住車站牌,你在看車站牌 但我想這不能當成你不注意開車的理由! 我已經跟貴公司投訴了,如果你有看到這篇,也不用說我咄咄逼人! 因為當事情真的發生的時候! 你能還我一條命嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.241.29.67

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()