close
Blogtrottr
國內要聞
提供國內重要大事最新消息。 
胡志強:我真的沒有意願選總統
Nov 17th 2013, 05:58

台中市長胡志強昨天出席全國商圈百家好店宣傳活動,回應主持人「市長連任」、「凍蒜」開玩笑說「你怎麼知道我不會選總統?」、「我是選總統的人」,今天被媒體追著跑,詢問是否真有意選總統。

胡志強說,他沒有意願參選,昨天只是為了阻止主持人喊「凍蒜」,只是希望商圈活動回歸本質,不要有政治意味,以玩笑話阻止主持人再說下去,「行銷的目的達到了,但我自己就犧牲了。」

媒體也詢問胡市長會不會擔心外界有其他解釋?胡志強說,有時候不能怕外界有負面解讀,導致該講的話、該做的事卻通通不做;他也再次強調,「我沒有意願參選總統」。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()