Blogtrottr
批踢踢實業坊 Japandrama 板
[心得] 惡作劇之吻 love in Tokyo ep15 雷
Jul 14th 2013, 21:49, by vilovej

作者vilovej (不走回頭路)

看板Japandrama

標題[心得] 惡作劇之吻 love in Tokyo ep15 雷

時間Sun Jul 14 21:49:12 2013

剛看完,我腦中萬馬奔騰著一句話... 「直樹你去死吧阿金你霸王硬上琴子我也一定為你把風到底底底底底!!!!!!!!!」 新版琴子和阿金令人超級心疼,我這阿桑好久沒為一部戲心絞痛了... 之後看許多版友教訓直樹,我突然有所感觸... 會不會,會不會是正牌直樹希望新惡吻如此發展呢? 其實他想透過新惡吻告訴天上的多田老師,原來我曾經壞到害妳傷透心,舊版的琴子常被觀眾嫌,這次換新版直樹替妳平反! 一人一次,誰叫我愛妳... (腦補阿桑再次感動淚奔) 下集是最終回了,編劇請妳寫出會讓觀眾狂蕊粉紅片段狂蕊到電腦直接升天的結局,否則,妳自己看著辦... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 106.1.8.79

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()