Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最熱
>即時新聞-最熱 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
【金雞獎】黃曉明 張國立共享影帝
Sep 28th 2013, 14:59

【楊景婷/綜合報導】第29屆中國電影金雞獎頒獎典禮今晚頒獎,影帝下雙黃蛋,由35歲的「中國第一小生」黃曉明和硬底子演員張國立並列,黃曉明以《中國合伙人》(台譯:《海闊天空》)獲得最佳男主角肯定,這是他出道14年首嚐影帝滋味,上台領獎時感性表示:「我相信努力,我給自己的座右銘是,我不是最優秀的,但我努力做到最好,我是一個好演員!」張國立表示:「我沒像陳可辛導演一樣做了準備,年輕時總覺得得獎是最大的快樂,其實老了覺得最大的快樂是體驗自己的角色,謝謝馮小剛導演堅持了19年,你是為我堅持。」

黃曉明獲得金雞影帝,在台上顯得有些激動。 翻攝網路

黃曉明(右)和張國立並列金雞獎影帝。翻攝網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()