close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Disney Gifts for Everyone

Find the perfect gift for your family and friends at the Disney store. Explore merchandise of all your favorite characters.
From our sponsors
Re: [請益] 主管想加我fb.....
Oct 16th 2013, 21:42, by realchic

作者realchic (沒有暱稱)

看板Tech_Job

標題Re: [請益] 主管想加我fb.....

時間Wed Oct 16 21:42:23 2013

※ 引述《naoku (>///<)》之銘言: : 今天主管問我有沒有fb : 心裡OS:怎麼可能沒有 : 所以我說我有 : 主管表示說想加我 : 我在想的時候剛好有電話救了我 : 然後主管就去吃飯了 : 我擔心等下他回來又問我意願 : 我不想連私生活也被他掌控啊!!!! : 請問我該怎麼做? : 拜託大家了 不小心~~被一個總級的高層知道我有FB,還主動加我為好友 小的地位卑微所以很俗仔的按確認... 有天貼了張吃羊肉爐的照片...... 隔天吃飯被該長官遇到,問我羊肉爐好不好吃...... 雖然說被問候是好事,但也代表真的會有人再看你FB貼些什麼 所以...再隔天,該長官我就把他設為『點頭之交』 貼文章權限就開『好友(不含點頭之交)』 打完收工.... -- 又可以繼續在FB幹攪公司了..... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 210.61.82.125

twsoriano:怪了 給你變成內朝親信的機會結果一堆人不要 10/16 21:51

yudofu:常常有人幹譙說某A某B某C工程師是老闆的親信所以才拿翹 現 10/16 21:56

yudofu:在看起來 有的時候天生就是要被人家拿翹的可能性也是有的 10/16 21:57

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()