close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[問片] 開頭是一個女生被綁在架子上燒
Oct 16th 2013, 21:19, by hidep

作者hidep (ph)

看板movie

標題[問片] 開頭是一個女生被綁在架子上燒

時間Wed Oct 16 21:19:42 2013

西洋片。 應該也是有點年紀的片子,因為我記得看到的時候不會超過八歲, 然後現在23歲。 片頭一開始,如題,就是一個女生被火燒,等等,打到這裡突然覺得 其實有沒有被綁在架子上我有點混淆了, 確定這個場景在片中有出現過,但不確定是不是在開頭... (我跪請不要噓我) 還記得的一些片段有, 男主角(是一個變態)把女主角綁在他的露營車後拖行 道路應該是類似沙漠的地方 只記得這些了 跪請神人解惑,容我拜謝先。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 58.115.144.39

CudStanley:我想到雪在燒...應該不是... 10/16 21:58

paul801229:魔山嗎~不過是老頭被燒,女生是在露營車裡被強暴哈哈XD 10/16 22:02

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()