close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Re: [請益] 自己一手帶大的工程師離職了...
Aug 1st 2013, 22:37, by minnaQQQQQQQ

作者minnaQQQQQQQ (圓圓)

看板Tech_Job

標題Re: [請益] 自己一手帶大的工程師離職了...

時間Thu Aug 1 22:37:48 2013

你不要想太多 我曾經遇到十年如一日的課長 每年都可以搞走一堆人 牠每次都講牠多會帶人 牠人帶一堆走一堆 我曾經試這跟牠溝通 也是這跟牠上頭老闆溝通 告訴牠這會影響組織的發展 並告訴牠上司如果牠不走我也不會調來這 依我自己的統計 牠五年內搞掉四十幾個人 組織編制 十人 平均一年搞走 八個 每兩個月走一個 沒走的以前都不是牠帶的且都幹了二十年了 所以都是學長 學姊 哀 ※ 引述《pk289 (289�N�N)》之銘言: : 如提 : 這位工程師來工作約三個多月 : 最近因生涯規劃而離職.. : 高階老闆要我培養此新人的另一個目的 → 要我練習如何當一個初階的課長 : 但是萬料不料他這陣子談離職了... : 會連帶的影響到高階主管對我的評價嗎?或者說我想太多? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.227.123.187

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()