close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaichungBun 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[閒聊] 郵局外被要求填問卷被罵
Nov 27th 2013, 16:14, by salomi917

作者salomi917 (歐歐姊)

看板TaichungBun

標題[閒聊] 郵局外被要求填問卷被罵

時間Wed Nov 27 16:14:40 2013

不知道大家有沒有去郵局的時候 停車牽車就會被攔下來問說可不可以幫忙填個問卷 我很常碰到要求填問卷的 有空我也會幫忙一下 如果不想填我也會很客氣的婉拒 但今天卻碰到這樣狀況 我趕著時間轉帳 轉完牽車的時候 一個男生穿西裝筆挺的要我填問卷 我:謝謝 不好意思 我趕時間 他:妳現在沒工作? 我:喔 對阿 我沒工作 他:那妳是大學生? 我:喔 對阿 大三 ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 49.219.7.168

olivia770808:回說 我家伙食好 不能嗎?(誤) 11/27 16:16

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()